icon_white_mail
icon_white_search
icon_white_tree
icon_white_home

CZE  

SDRUŽENÍ SPLAV, Z.S.

info@sdruzenisplav.cz     +420 732 578 889


Aktuální výzvy MAS


Formuláře žádostí:


SZIF–Portál farmáře MS2014+

Řídící orgány:


obr

obr
obr
obr
obr

obr
obr

Realizujeme a co potřebujeme v projektu

  

Informace pro potřeby SPLAVu a žadatele/příjemce v projektu Zjednodušeného vykazování, dále jen Šablony - poslední aktualizace 21.6.2017

Prosíme žadatele/příjemce o konzultace níže uvedeného s Mgr. Martinou Kubišovou - tel. 728 098 091.

 

DŮLEŽITÉ:

Po schválení projektu - po vydání právního aktu - prosím informujte Radu města/Zastupitelstvo obce o schválení + název projektu, cíl, částka. Zápis založte pro případnou kontrolu z MŠMT.

 

APLIKACE ISKP2014:

Prosím o kontrolu aplikace a platnosti certifikátu na: https://www.mssf.cz/testapp/check_client.aspx

 

KONTROLY PROJEKTU na místě ze strany MŠMT:

Kontroly na místě probíhají s žadatelem předloženou/požadovanou dokumentací - výstupy aktivit a doložení indikátorů, která se dokládá v projektu a také se kontroluje:

- Archivační a spisový řád

- pracovní náplň chůvy a šk. asistenta a jejich provázanost v dalších školních dokumentech

 

DOKLÁDANÉ PŘÍLOHY ŠABLON:

Aktuální přílohy najdete na http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/vzory-priloh-pro-vyzvy-c-02-16-022-a-02-16-023-podpora-skol

Zde je kompletní přehled příloh dle jednotlivých šablon stáhnutý dne 21.6.2017 Dokument dokladani_vystupu_a_indikatoru_sablony_ZS_MS.pdf

 

FINANČNÍ PROSTŘEDKY ŠABLON:

Veškeré čerpání finančních prostředků konzultujte se svojí účetní nebo účetní firmou.

-  lze využít dle čerpaných Šablon:

  • Platy/mzdy v personálních šablonách, včetně odvodů
  • Náklady na DVPP – kurz, doprava, ubytování, literatura, mzdový příspěvek (odměna zastupujícímu pedagogovi (DPP, DPČ), ne suplování).
  • Odměny za vedení klubů, doučování, za vedení chůvy, za administraci projektu (účetní, vedoucí projektu, za vedení archivace) – interně i externě.
  • Odborná literatura, drobné pomůcky, spotřební materiál, software.
  • Drobné občerstvení pro schůzky s rodiči
  • Vybavení a pomůcky
  • Nákup vybavení a IT techniky
    • pečlivě zvažte potřebnost a využití – musí být využito pro realizaci projektu
    • pozor na investice (40.000Kč a 60.000Kč)
  • Kurzy DVPP
    • kurzy odpovídají svým zaměřením požadavkům v šabloně
    • kurz DVPP, který je hrazen z veřejných prostředků a je poskytován zdarma, je neuznatelný fin. výstup
    • vlastní kurz DVPP školy nabídnutý pro pedagogy stejné školy je také neuznatelným výstupem

 

Na co nelze využít fin. prostředky:

  • na investice, stavební úpravy a investiční nábytek
  • na to, co je hrazeno ze zákona (co může být nárokováno ze zákona)

 

Možnost využívání finančních prostředků napříč šablonami:

  • není třeba se řídit hodnotou jednotlivých šablon, ale celou částkou na projektu
  • finanční prostředky využívat za účelem dosažení cílů a výstupů aktivit

 

Během realizace projektu:

  • inventarizovat (označit inventárním číslem), není třeba označovat povinnou publicitou
  • během realizace nelze převést, prodat, pronajmout, zapůjčit

 

 

PUBLICITA PROJEKTU ŠABLON:

  1. Informujte na vašich webových stránkách o projektu  (+ logolink)(nejpozději do cca začátku září), dle verze 2 Pravidel (kap. 17.1) nejpozději do odevzdání 1. ZoR, kde o tom informuje.

      - stručný popis projektu, jeho cíle, info o tom, že je na projekt poskytována finanční podpora z EU. Umístíme loga EU a MMR tak, aby byly viditelné při otevření int. stránky bez rolování této stránky.

  1. Umístíme alespoň 1 plakát A3 (minimálně A3) s informacemi o projektu na místo viditelné pro veřejnost.

      - název projektu, hlavní cíl projektu a věta "Projekt ...... je spolufinancován Evropskou unií."

  1. Na dokumentech pro veřejnost, vč. potvrzení účasti, uvádíme logolink (informace o projektu na webových stránkách a v tisku, letáky, prezentace, prezenční listiny., popř. zveřejněné výstupy projektu)
  2. Při pořádání seminářů, školení atd. informujeme účastníky i případně subjekty podílející se na pořádání semináře, o podpoře z OP VVV. 

Logolinky: http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/pravidla-pro-publicitu

Generátor publicity (plakátu): https://publicita.dotaceeu.cz/.

 

 

 

ČASTÉ OTÁZKY ŠABLON:

  1. pracovní neschopnost a OČR u personálních šablon - chůva/asistent pracuje několik dní v měsíci a po zbytek měsíce čerpá OČR, není uznatelný výstup za celý měsíc z hlediska plnění indikátoru.  Škola musí za tento měsíc vrátit peníze nebo si ho dotyčný zaměstnanec nahradit na konci projektu. Je-li podmínka: personální šablona – min. 12 po sobě jdoucích měsíců: Tato podmínka platí pro nastavení počtu šablon a pro uzavření pracovně-právního vztahu se zaměstnancem. Pokud zaměstnanec čerpá nemocenskou, doba PN nesmí v rámci vykazovaného měsíce přesáhnout 14 kalendářních dnů (uznatelný výstup za celý měsíc), pokud přesáhne, bude výstup poměrově krácen.
  2. automatické info o depeších na projektu - každý si sám nastavuje v ISKP napravo nahoře v "PROFIL UŽIVATELE" - Kontaktní údaje - Nový záznam - SMS a e-mail... Zaklikněte "Platnost" a "Noční klid".
  3. zpřístupnění ZoR (Zpráva o realizaci) - bude individuálně automaticky zpřístupněno systémem (po 6 měsících po Pravním aktu), přijde depeše
  4. vzdělání pro ped. asistenta - viz Dokument kvalifikace_chuva_skolni_asistent.pdf
  5. proplacení kurzu - možné z peněz na šablonu - ano. Je také možné dát asistentovi vyšší plat tak, aby pokryl náklady na kurz.
  6. kurz hotový před nástupem do práce - ano. Není možné, aby si kurz dodělával v průběhu práce.
  7. publicita, finanční čerpání v projektu - viz výše
  8. fin. odměna pro hostitelského pedagoga (sdílení zkušeností různých škol.. pro MŠ/ZŠ) - DPP na vysílající škole
  9. čerpání šablon pro chůvu, šk. asistenta - šk. asistent nemůže přerušit během šk. prázdnin, chůva může. Doporučujeme do pracovní náplně doplnit činnosti, které nejsou závislé na přítomnosti dětí (např. revize her, hraček a knížek v MŠ a soupis vhodných hraček/knih pro malé děti na základě zkušeností, reflexe práce a doporučení pro MŠ pro další činnosti s malými dětmi apod) a těmto činnostem by se měla chůva věnovat v době, kdy děti v MŠ nebudou. Přerušení na prázdniny a navázání v září, pokud jsou 2 dvouleté děti, lze.
  10. mzda pro šk. asistenta - výzva nestanovuje žádná doporučení ke stanovení výše finančního ohodnocení. Info dle OP VVV: - pozice asistenta pedagoga je doporučována i pro pozici školního asistenta hrazeného ze šablon. Školní asistent stejně jako chůva je nepedagogický pracovník a pracuje pod vedením pedagoga. Nicméně, výše finanční odměny záleží na Vašem rozhodnutí (k platu můžete vždy přidat odměny).  2.16.05 Asistent pedagoga 4. - 6. platová třída
    4. platová třída - Přímá pedagogická činnost spočívající v pomocných výchovných pracích zaměřených na zkvalitnění společenského chování dětí, žáků nebo studentů.
    - Přímá pedagogická činnost spočívající v pomocných výchovných pracích zaměřených na vytváření základních pracovních, hygienických a jiných návyků.
    5. platová třída - Provádění rutinních prací při výchově dětí a žáků nebo studentů, upevňování jejich společenského chování, pracovních, hygienických a jiných návyků, péče a pomoc při pohybové aktivizaci dětí a žáků.
    6. platová třída - Výchovné práce zaměřené na zkvalitnění společenského chování dětí, žáků nebo studentů.
    - Výchovné práce zaměřené na vytváření základních pracovních, hygienických a jiných návyků.
  11. peníze pro 2018 - předpokládaný termín podzim 2017
  12. prac. smlouva - obsahuje také registrační číslo a název projektu
  13. ZoR - Zpráva o realizaci - uživatelská příručka je zde http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/zprava-o-realizaci
  14. ZoR - v záložce Indikátory - dopsat aktuální čísla podle nově vyplněné Kalkulačky
  15. ZoR - v záložce Dokumenty zpráv - nahrát také nově vyplněnou Kalkulačku (doplnit aktuální počet splněných šablon), nahrát Čestné prohlášení o způsobilosti žadatele, nahrát zprávu z kontroly projektu